Veelgestelde vragen 'Bevestiging, wijzigen en annuleren' 


Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. 

Binnen 14 dagen na het maken van de reservering kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, maar alleen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt. Voor reserveringen die 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf zijn gedaan is kosteloos annuleren niet mogelijk. 

Vanaf 14 dagen na het maken van de reservering zijn de kosten van annuleren als volgt:
- meer dan drie maanden voor ingangsdatum 15% van de overeengekomen prijs
- binnen drie tot twee maanden voor ingangsdatum 50% van de overeengekomen prijs
- binnen twee tot één maand voor de ingangsdatum 75% van de overeengekomen prijs
- binnen één maand voor de ingangsdatum 90% van de overeengekomen prijs
- op de dag van de ingangsdatum 100% van de overeengekomen prijs.

Het is raadzaam om een annuleringsverzekering af te sluiten of deel te nemen aan het Annuleringsfonds. Lees hier de voorwaarden. Als u betaald heeft met een recreatie-voucher, dan wordt de reissom ook weer in de vorm van een recreatie-voucher terugbetaald.  

Neemt u dan contact met de afdeling Reserveringen op: 0222 - 390 112. Er zal dan worden nagekeken of de boeking in orde is en er zal een nieuwe bevestiging worden verzonden.

U kunt telefonisch (0222-390 112) of per e-mail (reserveringen@krim.nl) contact opnemen met onze reserveringsafdeling. Ook kunt u zelf uw gegevens aanpassen in ‘Mijn vakantie

U kunt het beste contact opnemen met de reserveringsafdeling om te overleggen wat de mogelijkheden zijn om uw boeking te wijzigen. Dit kan telefonisch via 0222-390112 of per e-mail: reserveringen@krim.nl.

Na aanbetaling of volledige betaling rekenen wij wijzigingskosten.

Wij sturen u een nieuwe bevestiging na de wijziging.

Wanneer u op Texel verblijft en u uw kampeervakantie als gevolg van slecht weer wilt inkorten, kunt u gebruik maken van de Goed Weer Garantie. Het aantal geboekte dagen waar u geen gebruik meer van maakt, houdt u tegoed. Wanneer u voor dezelfde camping een boeking maakt later in het seizoen, kunt u het tegoed inzetten. 

Houd er rekening mee dat de Goed Weer Garantie enkel geldt wanneer u al op de camping verblijft en dat u het tegoed niet kunt gebruiken voor boekingen met verblijf in juli en augustus. Lees meer over de Goed Weer Garantie.

Binnen 14 dagen na het maken van de reservering kan de reservering kosteloos worden geannuleerd, maar alleen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen valt. Voor reserveringen die 28 dagen of korter voor aanvang van uw verblijf zijn gedaan is kosteloos annuleren niet mogelijk. 

Vanaf 14 dagen na het maken van de reservering zijn de kosten van annuleren als volgt:
- meer dan drie maanden voor ingangsdatum 15% van de overeengekomen prijs
- binnen drie tot twee maanden voor ingangsdatum 50% van de overeengekomen prijs
- binnen twee tot één maand voor de ingangsdatum 75% van de overeengekomen prijs
- binnen één maand voor de ingangsdatum 90% van de overeengekomen prijs
- op de dag van de ingangsdatum 100% van de overeengekomen prijs. 

Het is raadzaam om een annuleringsverzekering af te sluiten of deel te nemen aan het Annuleringsfonds. Lees hier de voorwaarden.

Ja, u krijgt per post een bevestiging van uw annulering als er een afrekening of verrekening plaatsvindt. Als u nog geen betaling heeft gedaan of u krijgt het gehele bedrag teruggestort dan wordt er geen bevestiging gestuurd.

Indien deze vakantie om onvoorziene redenen niet door kan gaan of voortijdig moet worden afgebroken, biedt een goed annuleringsfonds uitkomst op financieel gebied.

U kunt telefonisch (0222-390 112) of per e-mail (reserveringen@krim.nl) contact met ons opnemen zodat wij het annuleringsfonds uit uw reservering kunnen halen.

Voor informatie en reserveringen kunt u contact met ons opnemen:

Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar en spreken Nederlands, Duits en Engels!

Veelgestelde vragen per categorie