Veelgestelde vragen 'Mijn vakantie'


Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Mijn Vakantie is uw persoonlijke online omgeving waar wij al uw vakantiegegevens overzichtelijk voor u hebben verzameld: https://www.krim.nl/mijn-vakantie/login

U kunt een account aanmaken met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u naar de pagina “Mijn Gegevens” gaan om uw adresgegevens te wijzigen.
Sommige wijzigingen zijn pas na enige dagen online zichtbaar.

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u naar de pagina “Mijn Gegevens” gaan om uw naam te wijzigen.
Sommige wijzigingen zijn pas na enige dagen online zichtbaar.

Op dit moment kunt u via Mijn Vakantie nog geen boeking maken.
Voor het maken van een boeking gaat u naar www.krim.nl of belt u 0222 - 390 112 

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u naar de pagina “Mijn Gegevens” gaan om uw wachtwoord te wijzigen.

Als u nog geen wachtwoord heeft of uw wachtwoord niet meer weet, kunt u op de welkomstpagina klikken op de link "Maak een account aan" of "Wachtwoord vergeten”.
U kunt een wachtwoord aanvragen met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.

Als u nog geen wachtwoord heeft kunt u op de welkomstpagina klikken op de link “Wachtwoord vergeten”.
U kunt een account aanmaken met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u naar de pagina “Mijn Gegevens” gaan om uw e-mailadres te wijzigen.

Het mailadres waarop u van ons uw bevestiging ontvangt is ook het mailadres van uw account.

U kunt ook per e-mail of telefonisch via 0222 - 390 112 contact opnemen om het bij onze reserveringsafdeling na te vragen.

Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u op de welkomstpagina klikken op de link “Wachtwoord vergeten”.
U kunt een wachtwoord aanvragen met het e-mailadres wat u gebruikt heeft voor uw reservering.

U kunt hiervoor per e-mail of telefonisch via 0222 - 390 112 contact opnemen met onze reserveringsafdeling.

Als u al een andere of een oude reservering heeft met hetzelfde e-mailadres bent u al bekend in ons systeem. Soms ziet u dan na inloggen niet direct uw nieuwste reservering.
Meestal is de volgende dag uw reservering wel zichtbaar.

U kunt per e-mail of telefonisch via 0222 - 390 112 contact opnemen met onze reserveringsafdeling om te vragen dit direct of alsnog voor u in orde te maken.

De reserveringsbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen is tevens uw factuur.

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u ook naar de pagina “Mijn Documenten” gaan om uw reserveringsbevestiging te downloaden.

U kunt op uw rekeningoverzicht zien of de betaling juist is afgeschreven.

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u op de pagina “Mijn Reserveringen” uw betalingsoverzicht vinden, met de reeds betaalde en de eventuele nog openstaande bedragen.

Daarnaast kunt u ons per e-mail of telefonisch (0222-390112) vragen na te kijken of de betaling binnen is.

Voor informatie en reserveringen kunt u contact met ons opnemen:

Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar en spreken Nederlands, Duits en Engels!

Veelgestelde vragen per categorie

Blijf op de hoogte

Altijd het laatste nieuws & de leukste aanbiedingen in uw inbox? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief.