Ga naar de hoofdinhoud
strandhuisje-op-het-strand-van-texel

Veelgestelde vragen 'Mijn vakantie'


Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Mijn Vakantie is uw persoonlijke online omgeving waar wij al uw vakantiegegevens overzichtelijk voor u hebben verzameld: https://www.krim.nl/mijn-vakantie/login

U kunt een account aanmaken met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.

Na het aanmelden op Mijn Vakantie kunt u naar de pagina “Mijn Gegevens” gaan om uw gegevens te wijzigen.
Sommige wijzigingen zijn pas na enkele dagen zichtbaar.

Op dit moment kunt u via Mijn Vakantie nog geen boeking maken.
Voor het maken van een boeking gaat u naar www.krim.nl of belt u 0222 - 390 112 

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u naar de pagina “Mijn Gegevens” gaan om uw wachtwoord te wijzigen.

Als u nog geen wachtwoord heeft of uw wachtwoord niet meer weet, kunt u op de welkomstpagina klikken op de link "Maak een account aan" of "Wachtwoord vergeten”.
U kunt een wachtwoord aanvragen met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.

Als u nog geen wachtwoord heeft kunt u op de welkomstpagina klikken op de link “Wachtwoord vergeten”.
U kunt een account aanmaken met het e-mailadres dat u gebruikt heeft voor uw reservering.

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u naar de pagina “Mijn Gegevens” gaan om uw e-mailadres te wijzigen.

Het mailadres waarop u van ons uw bevestiging ontvangt is ook het mailadres van uw account.

U kunt ook per e-mail of telefonisch via 0222 - 390 112 contact opnemen om het bij onze reserveringsafdeling na te vragen.

Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u op de welkomstpagina klikken op de link “Wachtwoord vergeten”.
U kunt een wachtwoord aanvragen met het e-mailadres wat u gebruikt heeft voor uw reservering.

U kunt hiervoor per e-mail of telefonisch via 0222 - 390 112 contact opnemen met onze reserveringsafdeling.

Als u al een andere of een oude reservering heeft met hetzelfde e-mailadres bent u al bekend in ons systeem. Soms ziet u dan na inloggen niet direct uw nieuwste reservering.
Meestal is de volgende dag uw reservering wel zichtbaar.

U kunt per e-mail of telefonisch via 0222 - 390 112 contact opnemen met onze reserveringsafdeling om te vragen dit direct of alsnog voor u in orde te maken.

De reserveringsbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen is tevens uw factuur.

U kunt op uw rekeningoverzicht zien of de betaling juist is afgeschreven.

Na aanmelden op Mijn Vakantie kunt u op de pagina “Mijn Reserveringen” uw betalingsoverzicht vinden, met de reeds betaalde en de eventuele nog openstaande bedragen.

Daarnaast kunt u ons per e-mail of telefonisch (0222-390112) vragen na te kijken of de betaling binnen is.

Voor informatie en reserveringen kunt u contact met ons opnemen:

Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar en spreken Nederlands, Duits en Engels!

Veelgestelde vragen per categorie

Blijf op de hoogte

Altijd het laatste nieuws & de leukste aanbiedingen in uw inbox? Schrijf u dan in voor de nieuwsbrief.