Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van vragen die ons vaker worden gesteld over Villapark De Koog. Bekijk direct onze antwoorden!
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. 

Veelgestelde vragen over Villapark De Koog

Ons telefoonnummer is (+31) 0222 327 842. Een lijst met noodnummers van bijvoorbeeld de (tand)arts vindt u hier (PDF). 

Ja, deze bevindt zich bij het facilitaire gebouw aan de gevel.

Jazeker, u kunt hiervoor contact opnemen met (+31)0222 390 112 of (+31)0222 327 842. Let op: hier zijn extra kosten aan verbonden. Afrekening kan per pin (mobiel bij uw villa als de artikelen worden bezorgd).

Het oplaadpunt voor uw elektrische auto vindt u links achterin op het park. Dit is tegenover villa 28AB en 30. Er is plaats voor 2 auto’s.

Met het eerste paneel kunnen wij de verlichting buiten regelen. U kunt dit niet zelf aan- of uitzetten. Het andere paneel is om het zonnescherm te bedienen. 

Met het bedieningspaneel aan de muur. Om de haard aan te zetten, dient u beide pijltjes ingedrukt te houden. Om uit te zetten, drukt u op het minnetje en vervolgens op 'Ja'. In de handleiding vindt u de instructies. 

Dit vindt u in de bovenste lade in het keukenblok. In de lade daaronder kunt u producten opbergen.  

4 persoons Villa (2x4):
U vindt het kinderbed en de kinderstoel in de berging. Deze bevindt zich aan de achterzijde van de accommodatie. Daar heeft u dezelfde code voor nodig als die u heeft gekregen voor de voordeur.

6 persoons Villa (2x6):
U vindt de kinderstoel in de berging beneden: zodra u binnenkomt recht vooruit in de gang. Het kinderbed is in de 2e berging boven te vinden aan het eind van de gang.

6 persoons Zwembadvilla :
U vindt het kinderbed en de kinderstoel binnen in de berging bij de warmtepomp: zodra u binnenkomt is deze aan de linkerzijde in de gang. 

Zodra de tussenwand open is dan bevindt de schuifwand zich achter deze deur. Daarom zal deze deur altijd op slot zitten. 

De kaarten voor het zwembad van Vakantiepark De Krim kunnen wij bij de receptie van Camping De Shelter uitpinten. Ook kan de receptie van Vakantiepark De Krim dat voor u doen. Het uitprinten is echter niet noodzakelijk. De QR code werkt ook prima op uw mobiele telefoon.

Ja, u kunt broodjes bestellen. Deze worden dan bij uw accommodatie gebracht. Klik hier om te bestellen. 

Het huren van een fiets kan heel eenvoudig via deze link.

Wij verkopen bij de receptie van Camping De Shelter postzegels voor zowel binnen- als buitenland. 

Vanaf de Camping De Shelter is het 1 km naar het strand.

U hoeft zich niet te melden als u gaat uitchecken. De deur van de villa sluiten is genoeg. Wij verzoeken u op de dag van vertrek uiterlijk 10.00 uur 's ochtends de villa te verlaten.

Voor informatie en reserveringen kunt u contact met ons opnemen:

Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar en spreken Nederlands, Duits en Engels!